Странице

недеља, 14. октобар 2012.

Zašto sam počela da radim sa staklom?

Oduvek sam volela da nešto pravim rukama, ali za to nekako nisam do sada nalazila vremena, bar ne u onolikoj meri koliko bih volela. Kroz godine slikala sam, vajala, završila Akademiju umetnosti. Godine su prolazile, a meni je takva vrsta kreativnog izražavanja sve više nedostajala. Moram da napomenem da radim kao grafički dizajner, ali kako je to isključivo posao vezan za kompjuter, onda predpostavljate da to ipak nije ista vrsta kreativnosti. A ja prosto vapim za njom.
U februaru sam došla do jedne knjige, koju sam u dahu pročitala - "Rodjena u vatri", Nora Roberts. Kroz knjigu vas vodi taj stvaralački osećaj koji sam ja negde usput zagubila. Neverovatno, iako je knjiga većim delom ljubavni roman, ja sam više osećala njenu stvaralačku emociju. Čitajući knjigu zajedno sam stvarala umetnička dela sa glavnom junakinjom, osećala "leptiriće u stomaku" i to je to. Posle nije bilo povratka.
Sad možete da predpostavite da je glavna junakinja radila sa staklom. Tako sam krenula da istražujem i prosto se zaljubila u lampwork tehniku, pravljenja staklenih perli.

Do sledeće perle :)

Нема коментара:

Постави коментар