Странице

понедељак, 15. октобар 2012.

Nabavka prvog kompleta za Lampwork

Posle par nedelja proučavanja kako lampwork funkcioniše, pronašla sam da postoje manji komlepti sa materijalom za početak početka stvaranja staklenih perli - Starter kit. Naravno da ima puno sajtova koji prodaju ovakve komplete, ali je bio problem ili plaćanje preko interneta ili isporuke. Na žalost, kod nas ova tehnika nije razvijena, tako da i sav potreban materijal ne može da se kupi kod nas. Posle šest dugih meseci, došla sam do svog prvog malog komleta za lampwork i to na moje veliko zadovoljstvo i veliku zahvalnost, dobila sam svoj komplet od sestre koja živi u Sijetlu. Uz ovaj komlet su obavezne i didanijumske naočare, koje osim zaštite imaju i drugu značajnu ulogu - omogućavaju vam da vidite šta se dešava u plamenu.

Kod nas sam kupila Mapp gas :)

Do sledeće perle.

Нема коментара:

Постави коментар